Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Повече информация тук

Правила при връщане на стока

Публикувано от sneji 06.11.2018 0 Коментари Новини,

Днес ще си поговорим по-детайлно за правата и задълженията Ви като наши клиенти при поръчка онлайн. Кога може уред да бъде върнат и кога не и какво трябва да направите при получаване на стоката.

 

В предишната подобна публикация детайлно проследихме процеса при поръчка, стъпките през които се преминава и процесът на изпращане от нашия склад. Днес ще си говорим за това какво се случва след като уредът напусне склада и как той стига до вас.

 

След финализиране на поръчка наш консултант се свързва с вас, за да уточни и последните детайли, преди да предаде поръчката към нашия склад, където бива подготвена за изпращане. Още веднъж Ви питаме за точните параметри на жилището, за да сме сигурни, че ще получите уред, който да отговаря на нуждите Ви.

 

След това нашите консултанти Ви обясняват подробно за правата ви при проверка на пратката. Това е много ВАЖНО, защото ако не проверите пратката си при доставка нямате право да предявите иск за повреден уред при транспорт.

 

През отоплителния сезон продажбите на конвектори се увеличават многократно, на ден от нашата складова база излизат над 150 конвектора, които тръгват към новите си собственици из цяла България.

 

Куриерите доставят уредите, а Вие имате възможност да проверите уреда преди да платите. Проверката е много важна, защото понякога при транспорт се случва уредът да бъде повреден. Отговорността да разберете това навреме е ваша! Когато куриерът дойде на адреса преди да платите имате право да отворите кутията и да проверите дали конвекторът е здрав. Ако има следи от удари, вдлъбнатини или други транспортни дефекти НЕ го приемайте.

 

Всеки уред излизащ от нашия склад е застрахован точно срещу подобни транспортни дефекти. Ако при проверка в присъствието на куриер установите транспортен дефект след попълване на необходимите документи ние ще ви изпратим чисто нов. Ако проявите небрежност и не проверите своя уред и го приемете повреден, а в последствие установите, че е с транспортен дефект ние няма как да Ви изпратим нов.

 

Какво да правим ако сме получили уред и сме установили, че има транспортен дефект?

  • Съобщете на куриера, че отказвате да приемете пратката
  • С куриера съставете двустранен протокол
  • Свържете се с наш консултант
  • Очаквайте новия си уред

 

Ако все пак приемете уред без да го проверите отговорността за това е ваша и ние няма как да Ви изпратим нов. За това ВИНАГИ проверявайте пратките си, това е ваше право и задължение!

 

Кога имате право да върнете уред закупен от нас и кога не?

  • При поръчка ОНЛАЙН може да се възползвате от право на връщане в 14-дневен срок, който започва да тече от момента на получаване на уреда без да е необходимо да посочите причина.  Правото за връщане важи само ако уредът не е използван и монтиран. Той трябва да е в оригиналната си опаковка и в изряден търговски вид, придружен с документите му – гаранционна карта и касов бон/фактура. Ако е с нарушена опаковка, скъсана кутия или липсващи документи НЕ може да уважим желанието Ви да върнете уреда и сумата Ви за него няма да бъде възстановена.

 

Пример: Ако сте купили конвектор и сте преценили, че няма да изглежда добре в дома Ви, пазите оригиналните кашони, които са здрави, без да бъдат повредени може да върнете конвектора.

 

Пример 2: Ако сте купили конвектор, при отварянето му сте повредили оригиналните кашони и сте използвали уреда, нямате право да го върнете обратно.

 

При получаване на стоката в сервизната база на Vimax.bg, се извършва оглед и оценка на същата. Ако се установи, че тя не отговаря на горепосочените условия за връщане/замяна, на основание чл. 55, ал. 4 от Закона за защита на потребителите, Vimax.bg има право да направи обезценка на стоката в размер от 10 % до 100 % при пълна щета от стойността ѝ, за което се съставя протокол. Протоколът се съставя в присъствието на клиента или му се изпраща в писмен вид по електронната поща, посочена във формуляра. Може да видите формуляра за връщане на стока тук.

 

Ако искате да върнете уред закупен от нас в срок от 14 дни задължително трябва да попълните този формуляр!

Също така е важно да знаете, че ако искате да се възползвате от правото си да върнете уреда в срок от 14 дни (само) при онлайн поръчки, трябва да го изпратите за ваша сметка със застраховка към нас.

 

Ако уредът се окаже дефектен?

Какво да правите, ако се окаже, че уредът Ви е дефектен? Всеки уред пристига с гаранционна карта, в която подробно са описани стъпките, които да следвате. Тук доставката е за наша сметка или може директно да го донесете в сервизен център посочен на гаранционната карта на уреда, заедно с документите за покупка и гаранционната му карта. При проблем се свържете с нас на номера, който може да намерите в гаранционната карта на вашия уред.

 

Повече за плюсовете на онлайн пазаруването може да прочетете тук.

Възползвайте се сега от страхотните оферти на vimax.bg

Изпратете коментар