Вертикален бойлер Tedan VF SMART INOX 100L
Електрически бойлер Tedan VF SMART INOX 100L за вертикален монтаж. Моделът е с мощност 3000W. Водосъдържател от висококачествена легирана неръждаема стомана. Външен терморегулатор. Температурен индикатор. Магнезиев анод с 50% по-дълъг живот. Биполярен термостат със защита против замръзване произведен от Thermowatt - Италия. Термоизолация от безфреонов пенополиуретан с дебелина от 25 до 49 мм- произведенa от Bayer, Германия с висока плътност за допълнителна икономия на електроенергия (без съдържание на хлорофлуоровъглеводород).
Характеристики на модел Tedan VF SMART INOX 100L:
• Водосъдържател от висококачествена въглеродна стомана с дебелина от 1,5 мм до 2,0 мм, изпитан на 12 Bar налягане.
• Термостат със защита против замръзване и максимална работна температура от 65°С.
• Трикомпонентен магнезиев анод с до 50% по-дълъг живот, който има възможност за демонтаж и последваща подмяна.
• Квадратен фланец със специална конструкция за постигане на по-висока нaдеждност и сигурност на уреда.
• Клас на защита на водонагревателя IP: X4.
• Проектиран и произведен в Италия.
• Цифров електронен термостат с дигитален панел за управление, прецизно управлява бойлера с точност до +/- 0,1 градуса и осигурява постоянна температура.
Технически характеристики: | |
Монтаж | Вертикален |
Номинален обем (л.) | 100 |
Напрежение (V) | 220 -240 |
Номинална входяща мощност (W) | 3000 |
Изводи ВиК | 1/2" |
Магнезиев аноден протектор | Да |
Размери [В/Ш/Д] (mm) | 893/450/465 |
Гаранция: | 10 години |
Водосъдържател | Неръждаем |
Благодарим Ви, че избрахте VIMAX!
Поздравяваме Ви за покупката на висококачествения уред и се надяваме, че ще го ползвате дълго, безпроблемно и с удоволствие!
Търговска гаранция
В качеството ни на официален представител на Tedan, Ви предоставяме 60/72/84/108/120 месеца (в зависимост от вида на уреда) пълна търговска гаранция за техническата изправност на закупения от Вас уред.
Национално покритие
Търговската гаранция е валидна на територията на Република България при спазване на гаранционните условия описани в гаранционната карта.
Гаранционни условия
I. Вимакс Клима ООД Ви дава търговска гаранция за качество на закупените уреди съгласно ЗЗП и всички задължителни стандарти, както следва:
- Гаранционният срок започва да тече от датата на закупуване на уреда.
- Гаранционното обслужване в България се осъществява от оторизираните от Тедан ООД сервизни фирми в цялата страна.
- Гаранцията се отнася за несъответствия, възникнали в процеса на нормалното ползване на продукта в течение на гаранционния му срок, поради некачествени материали и комплектовки, или грешки в процеса на производство.
- За да е в сила гаранцията, се изисква монтажът и пускането в експлоатация да се извърши от правоспособен техник при пълно спазване на инструкциите.
- Гаранцията не покрива консумативи като осветителна лампа, отделящите се части на уреда, които не влияят на безопасността му - температурен индикатор, дръжки и износващи се в потребителско ползване части и комплектовки: уплътнители, врътки, смесителни.
II. Рекламации могат да бъдат отказвани в случаите, когато:
- Стоката е използвана не по предназначение, както и използването на битови уреди за професионални или търговски цели, в заведения и др. ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО С ИНСТРУКЦИЯТА ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА УРЕДА!
- Има несъответствие между данните в документите и самата стока или опит за подправяне на гаранционната карта, фабричния номер или гаранционната лепенка на стоката.
- Е правен опит за ремонт, монтаж, демонтаж, модификация, включително софтуерен ъпдейт от потребителя или адаптация от неупълномощени лица или фирми.
- Не са спазени условията за експлоатация, съхранение и транспорт, както и недобросъвестно отношение към изделието.
- Са причинени повреди от неправилно боравене, претоварване, механични повреди, сътресение, удар, въздействие на температура, влага или други фактори извън допустимите граници.
- Има токови удари, гръмотевици, наводнения, пожари, форсмажорни обстоятелства или други външни въздействия.
- Е установена работа с нестандартна захранваща мрежа, с други неподходящи или нестандартни устройства, с нестандартна кабелна мрежа, неоригинални зарядни устройства, батерии, консумативи, носители и др.
Как да подадете рекламация
Клиентът трябва да подаде своята рекламация в най-близкия до него сервиз на Тедан ООД. Списък със сервизните бази може да откриете тук.
При предявяване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията: попълнена гаранционна карта, касова бележка или фактура, доказващи покупката.
При предявяване на рекламация, отговаряща на изискванията на гаранционните условия сервизът е длъжен по своя преценка да отсервизира уреда и да го преведе към договора за покупка.
Сервизът отремонтира стоката в законовия срок. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок. Ако това е невъзможно или неоправдано - да я замени с нова от същия модел.
Национален телефон: 0700 19 889
Повече информация относно сервизни центрове и подаване на рекламация може да получите на следния телефон за цялата страна (в работни дни от 09:00 до 18:00 часа), на цената на един градски разговор: 0700 19 889