Вертикален бойлер Ariston SHP PREMIUM 80 V 1.8K EU

-5% Вертикален бойлер Ariston SHP PREMIUM 80 V 1.8K EU

Серия SHAPE PREMIUM V е предназначена за вертикален монтаж. Притежава LCD дисплей, термостат с висока чувствителност, чрез който се постига икономия на електричество. Използвана е високоефективна изолация от полиуретанова пяна. Магнезивият анод е с увеличен размер и предотвратява натрупването на котлен камък по нагревателя. Тестван е при налягане 16 bar. Бойлерът притежава ECO функция- софтуер, чрез който се повишава икономията на енергия. Чрез нея се научават навиците на потребителите, които се запаметяват в електронна карта. Отразяват кога и колко вода се използва. След това бойлерът ще бъде готов за използване, в съответствие с количествата и времето, които обикновено използва потребителят. Функция ЕСО поддържа минимална температура от 45°С, което гарантира постоянното наличие на топла вода. Това позволява съкращаване с 10% на консумираната енергия.

Време за загряване
Време за загряване при ΔT= 45°С: 2 ч 27 мин

*В окомплектовката на бойлера не е включен захранващ кабел!

Технически характеристики:
Монтаж Вертикален
Номинален обем (л.) 80
Номинална входяща мощност (W) 1800
Консумиране на ел. енергия за 24 ч. при 65°С (kW) 0.94
Магнезиев аноден протектор Да
Максимална работна температура (°C) 80
Степен на защита IP IPX4
Тегло (кг.) 23.5
Размери [В/Ш/Д] (mm) 775 / 476 / 489
Гаранция: 5 години
Промоции
Топ оферти Промоции

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!
    Лош           Добър

Благодарим Ви, че избрахте VIMAX!

Поздравяваме Ви за покупката на висококачествения уред и се надяваме, че ще го ползвате дълго, безпроблемно и с удоволствие!

 

Търговска гаранция


 

В качеството ни на официален представител на Ariston, Ви предоставяме 24/60 месеца (в зависимост от вида на уреда) пълна търговска гаранция за техническата изправност на закупения от Вас уред.

 

Национално покритие


 

Търговската гаранция е валидна на територията на Република България при спазване на гаранционните условия описани в гаранционната карта.

 

Гаранционни условия


 

I. Вимакс Клима ООД Ви дава търговска гаранция за качество на закупените уреди съгласно ЗЗП и всички задължителни стандарти, както следва:

  • Гаранционният срок започва да тече от датата на закупуване на уреда.
  • Гаранционното обслужване се осъществява от България Сервиз Груп ООД на територията на цялата страна.
  • През гаранционния срок всички дефектирали компоненти ще бъдат подменени безплатно.
  • Гаранцията не покрива всички отделящи се от основния корпус части: вани, дистанционни управления, кабели, филтри, стъклени, гумени или други бързоизносващи се възли, които подлежат на ускорена амортизация.

II. Рекламации могат да бъдат отказвани в случаите, когато:

  • Стоката е използвана не по предназначение. Уредите са предназначени за домашна употреба и са непригодни за използване с комерсиална цел. ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО С ИНСТРУКЦИЯТА ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА УРЕДА!
  • Има опит за ремонт от неупълномощени за целта лица.
  • Ако е повреден (не се чете) серийният производствен номер на продукта.
  • Се установят повреди следствие на природни бедствия, токови удари, нестандартни захранващи напрежения, повреди причинени от механични увреждания по корпусите на уредите или на отделни техни възли и дефекти от неспазване на препоръките за транспорт.
  • Има повреди дължащи се на замърсяване от прах, мазнини, почистване на оптика, периодични профилактики, непочистени филтри, насекоми и други външни въздействия, механични увреждания на свързващите системи.
  • Са причинени повреди от неправилно боравене, претоварване, механични повреди, сътресение, удар, въздействие на температура, влага или други фактори извън допустимите граници.
  • Има неправилно попълнена, поправена, нерегистрирана гаранционна карта, несъвпадение между фабричния номер на уреда и попълнения в гаранцията. При липса на документ за закупуване правото Ви на рекламация няма да бъде признато. Заявлението за гаранция е уникален документ и не подлежи на преиздаване.

Как да подадете рекламация


 

Рекламация се подава на националния телефонен номер на България Сервиз Груп ООД: 0700 10 218.
Можете да подадете рекламация и чрез имейл на електронна поща: ariston@bds.bg или в сайта на сервиза: www.servicebg.net
При предявяване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията: попълнена гаранционна карта, касова бележка или фактура, доказващи покупката.
При предявяване на рекламация, отговаряща на изискванията на гаранционните условия сервизът е длъжен по своя преценка да отсервизира уреда и да го преведе към договора за покупка.
Посещението на специалист по заявка на клиента и липса на дефект или поради установено неспазване на гаранционните условия се заплаща от клиента.

 

Национален телефон: 0700 10 218


 

Подробна информация за подаване на рекламация ще получите на националния телефон за цялата страна, на цената на един градски разговор: 0700 10 218.
Специалист от фирмата ще реши начина на ремонт на Вашия уред. Работно време за приемане на рекламации от 09:00 до 18:00 часа през официалните работни дни.

  • Марка Ariston
  • 3626080
  • В наличност
Вертикален бойлер Номинален обем: 80 литра Номинална мощност: 1800W Размери (В/Ш/Д): 775/476/489 мм Стандартна гаранция: 60 месеца
Побързайте, офертата изтича след:
  • 409,00 лв.
  • 389,00 лв.
Виж схеми на изплащане: