Инверторен климатик Fuji Electric RSG12LMC/ROG12LMC, 12000 BTU, Клас A++

-7% Инверторен климатик Fuji Electric RSG12LMC/ROG12LMC, 12000 BTU, Клас A++

Висока сезонна ефективност

Висока енергийна ефективност в режим на охлаждане- клас А++. В режим на отопление климатикът е енергиен клас А+.

Оптимизиран дизайн

Моделът се характеризира със силно топлоотдаване благодарение на голямата плътност на топлообменника (вследствие на тънките тръби). Вертикалният въздушен поток осигурява мощно отопление на нивото на пода. Хоризонталният въздушен поток не позволява на студения въздух да отива директно към обитателите на помещението.

Мощен режим

20 минути продължава работата на максимална мощност и максимална скорост на компресора. Това дава възможност за бързо охлаждане или отопление на помещението до комфортна температура.

10°С отопление

Температурата в помещението се поддържа не по-ниска от 10°C, което не позволява то да изстине напълно когато не се обитава, с минимален разход на електроенергия. Когато стайната температура е по-висока от 10°C, тази функция не се стартира. А когато тази функция се стартира, тя поддържа стайна температура 10°C за 48 часа. При спиране на функцията, нормалните настройки за работа се възстановяват.

Йонизиращ филтър

Дълготраен йонизиращ и дезодориращ филтър, който дезодорира чрез мощно разлагане и абсорбиране на миризмите използвайки окисляващият и абсорбиращ ефект на йони, генерирани от ултра фини керамични частици. Филтърът периодично се мие с вода за възстановяване на неговото действие, когато се зацапа.

Ябълков катехинов филтър

Финият прах, невидимите спори и вредните микроорганизми се абсорбират от филтъра чрез статично електричество, по този начин се възпрепятства техният растеж и се елиминират от полифенола извлечен от ябълки.

Тишина и комфорт

Най-ниски шумови характеристики в класа си, благодарение на иновативна конструкция на вентилатора. Тихата работа на климатика осигурява по-комфортна среда в помещението. Този режим на работа може да бъде избран чрез безжичното дистанционно управление до 3 dB по-тихо.
Технически характеристики:
За помещения (кв. м.) от 25 до 30 кв.м.
Енергиен клас охлаждане A++
Енергиен клас отопление A+
Мощност 12 000 BTU
Препоръчителен обем (охлаждане) (куб. м.) 80
Препоръчителен обем (отопление) (куб. м.) 65
Отдавана мощност (охлаждане) (kW) 0.90-3.40-3.90
Отдавана мощност (отопление) (kW) 0.90-4.00-5.30
Консумирана мощност (охлаждане) (kW) 0.97
Консумирана мощност (отопление) (kW) 1.02
Захранващо напрежение (V) 220-240
EER (хладилен коефициент, охлаждане) 3.51
COP (коеф. на трансформация, отпопление) 3.92
SEER (сезонна ефективност в режим на охлаждане) 7.00 - клас A++
SCOP (сезонна ефективност в режим на отопление) 4.00 - клас A+
Ниво на шум (Вътрешно тяло) (dB) 21
Ниво на шум (Външно тяло) (dB) 50
Размери Ш х В х Д (вътрешно тяло) (mm) 840 x 268 x 203
Размери Ш х В х Д (външно тяло) (mm) 663 x 535 x 293
Тегло (вътрешно тяло) (кг.) 8.5
Тегло (външно тяло) (кг.) 26
Работен диапазон при охлаждане (°С) -10 до +43
Работен диапазон при отопление (°С) -15 до +24
Хладилен агент R410A
Произход Япония
Промоции
Топ оферти Промоции

Напишете отзив

Забележка: не въвеждайте HTML код, тъй като той няма да бъде интерпретиран, а ще се покаже като текст!
    Лош           Добър

Благодарим Ви, че избрахте VIMAX!

Поздравяваме Ви за покупката на висококачествения уред и се надяваме, че ще го ползвате дълго, безпроблемно и с удоволствие!

 

Търговска гаранция - покупка на климатик без монтаж


 

При закупуване на климатик без монтаж, Вимакс Клима ООД Ви дава пълна търговска гаранция на уреда. Гаранцията за монтажа се поема от фирмата, която монтира климатичната система. При възникване на проблем в гаранционен срок се прави посещение и диагностика на място от квалифицирани техници на фирмата, монтирала климатичната техника. След установяване на повредата Вимакс Клима ООД се ангажира да предостави оригинални резервни части и да заплати разноските по тяхната смяна на сервизната група, посетила адреса на клиента.

 

Общи гаранционни условия


 

I. Вимакс Клима ООД Ви дава гаранция за качество на закупените климатици съгласно ЗЗП и всички задължителни стандарти, както следва:

  • Гаранционният период започва да тече от датата на въвеждане в експлоатация /след монтаж/.
  • За да е валидна гаранцията, монтажът, въвеждането в експлоатация, както и последоващото техническо обслужване /профилактика и ремонти/ е задължително да се извършат от правоспособни специалисти, оторизирани от Вимакс Клима ООД.
  • Гаранцията е валидна само срещу представяне на гаранционна карта от страна на клиента.
  • Провеждането на годишната профилактика, която не е предмет на безплатно гаранционно обслужване, се налага поради евентуално запушване на вътрешния топлообменник от прах и мръсотия, което в последствие би довело до неправилна работа или дефект на климатичната система и би било основание за отказ от гаранционно обслужване. При липса на такъв преглед в края на всяка година от датата на закупуване на климатика не може да се установи при какви условия е работил климаткът, което би било основание за отказ от гаранционно обслужване при последвала повреда. Годишната профилактика не е предмет на безплатно гаранционно обслужване и се заплаща от клиента по утвърдена тарифа. Профилактиката се заявява от клиента до 3 /три/ дни преди изтичане на годината на посочените телефони.
  • Гаранцията се отнася за повреди, възникнали в процеса на правилна експлоатация, съгласно инструкцията за употреба на съответния модел през гаранционния период. Всички такива повреди се отстраняват безплатно.

II. Безплатно гаранционно обслужване може да бъде отказано в следните случаи:

  • Когато е правен опит за отстраняване на повреда от неупълномощено лице.
  • Когато повредата е в следствие на механична намеса, небрежно отношение или неправилна експлоатация от страна на клиента или трети лица.
  • Когато повредата е причинена от природно бедствие, токов удар, неизправност в захранващата мрежа или други форсмажорни обстоятелства. Нормално тези рискове се поемат от извършителя или от застрахователната компания на клиента.
  • Когато от климатика е снета марката или логото на фирмата без нейно съгласие.

III. Безплатно гаранционно обслужване отпада в следните случаи:

  • При изразено желание на клиента да закупи климатик с по-малка от необходимата мощност, препоръчвана му от съответните специалисти. В този случаи фирмата е в правото си да заличи логото или марката на климатика, за да не се компроментира. В този случай гаранционна карта не се издава.
  • Когато някое от телата на климатика по изрично настояване на клиента се монтира на място, неотговарящо на инструкцията за монтаж или в последствие мястото бъде видоизменено (например – външното тяло бъде монтирано в тераса, която в последствие бъде остъклена).

IV. На гаранационно обслужване не подлежат консумативи на климатичната система: гумени, каучукови, пластмасови изделия и други бързоизносващи се елементи и всички отделящи се от основния корпус на уреда части, включително дистанционно управление, турбина на вътрешното тяло и платка на външното тяло

  • Заявка за ремонт на закупен климатизатор се приема от фирмата, отговаряща за Вашето сервизно обслужване. При издаване на такава заявка задължително се прилага гаранционна карта. 2. Когато при диагностика, включително и на гаранционен климатик се установи, че същият е изправен и техническите му параметри са в нормите, зададени от производителя, клиентът е длъжен да заплати направните разходи от сервизните специалисти по утвърден ценоразпис.
  • Когато при диагностика на извънгаранционен климатик и след калкулация за необходимия ремонт, клиентът не желае същият да му бъде извършен, е длъжен да заплати направените разходи от сервизните специалисти по утвърден ценоразпис.

V. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на климатика в сервиз, продавачът /сервизът/ не е длъжен да осигурява оборотен климатик. Подменените части преминават в собственост на сервизната организация.

VI. Повредата на климатика в рамките на гаранционния срок не е основание за подмяна с нов. Няма законово предписание за допустим максимален брой ремонти, които да налагат замяната на стоката с нова.

VII. Срокът за извършване на ремонт варира в зависимост от сложността му и доставката на гаранционни части, като максималният срок е 30 /тридесет/ дни. Рекламации: Рекламации за неокомплектованост и видими външни дефекти на стоката се признават само по време на покупката, респективно по време на монтажните дейности. За да работи максимално ефективно и за да постигне ниски консумации на електричество, когато температурите паднат под 0°С, климатикът не трябва да се изключва от електрическата мрежа. Независимо от настоящата търговска гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба.

VIII. Важно за клиента:

  • При всяко повикване на сервизен екип за отстраняване на повреда и не е установена такава, която да нарушава работните параметри на климатичната система, клиентът е длъжен да заплати такса за покриване на пътните разходи в размер на 20.00лв.

 

Общи извънгаранционни условия


 

Вимакс Клима ООД извършва пълно сервизиране на следгаранционни климатици на всички производители. Ние работим с оригинални резервни части от вносителите. Обслужваме всички модели климатици на марките: Ariston, Aux, Cooper and Hunter, Daikin, Fuji Electric, Fujitsu, General, Gree, Hitachi, Inventor, Kobe, LG, Midea, Mitsubishi Electric, Mitsubishi Heavy, Panasonic, Samsung, Sharp, TCL и Toshiba. Сервизираме стандартни стенни сплит системи, мултисплит, подови, касетни, колонни, канални и таванно-подови климатици. Ние разполагаме със собствена сервизна база, квалифицирани техници, нова апаратура и работим единствено с оригинални части, за които даваме гаранция.

Инверторен климатик  Енергиен клас: A++/A+  Охлаждане SEER: 7.00  Отопление SCOP: 4.00  Препоръчителен капацитет в режим охлаждане: 31 кв.м./80 куб.м. Препоръчителен капацитет в режим отопление: 25 кв.м./65 куб.м. Стандартна гаранция: 36 месеца
Побързайте, офертата изтича след:

Възможни варианти

  • 1399,00 лв.
  • 1299,00 лв.
Виж схеми на изплащане: