Covid-19: Строги мерки за безопасност във VIMAX

Уважаеми клиенти и партньори, след обявяването на извънредно положение и заповед на здравния министър №РД-01-124/13.03.2020 г., във връзка с въвеждане на противоепидемични мерки в страната, стана ясно, че извършваните дейности от vimax.bg не са в обхвата на временно забранените.
Екипът на Вимакс Клима ООД ще продължи работата си с изключителна отговорност към Вашата и тази на служителите си безопасност, съобразно с всички предписания на нашето здравно министерство и европейските стандарти.
С цел грижата за общата безопасност, бихме искали да Ви уведомим за следните промени в работния процес:
Подсигурени предпазни средства за служителите
Почистване и дезинфекция на физическите обекти
Клиенти с влошено здравословно състояние няма да бъдат допускани в обектите на ВИМАКС КЛИМА ООД. За да осигурим нужната безопасна дистанция при обслужване и консултация между служител и клиент, в търговските обекти ще се допуска да влизат по 2-ма души едновременно. Ще помолим всички наши клиенти, които са решили да посетят наш офис да изчакат пред него, ако вътре има вече посетители, за да могат да бъдат обслужени качествено и безопасно. Клиентите трябва да носят предпазни маски, които да покриват носа и устата. Не се допускат клиенти без маски в търговските обекти. Препоръчително е плащанията да се извършват по банков път или с дебитна/кредитна карта.
Монтажни и сервизни дейности при високи мерки за безопасност
Получаване и изпращане на поръчки
Стоките могат да бъдат получени на място от нашия склад или изпращани по куриер. С цел по-голяма безопасност, препоръчваме изпращането на Вашата стока по куриер за страната и чрез собствен превоз за София-град. На този етап всички куриерски фирми работят със стандартно работно време и Вашите пратки ще се изпращат спрямо досегашните условия.
Безопасността и благополучието на нашите служители и клиенти е наш основен приоритет и с оглед на кризисната ситуация, искаме да сведем до минимум всеки риск за Вашето здраве и това на нашите служители.
Пожелаваме здраве на всички!
11 Коментар(и)
Много коректни и любезни. Изключителни професионалисти!
Страхотно обслужване!
Сервизно обслужване (извънгаранционно) - безупречно. Климатик Fujitsu 12 LHC на 7 години, започнаха да вият лагерите на вентилатора на външното тяло. В сряда 22/04 техникът Андрей Данов демонтира вентилатора и го отнесе за рециклиране, в петък 24/04 техникът Цветан Петров върна вентилатора, напълно рециклиран и почистен. Външното тяло сега работи почти безшумно. Изключително професионално поведение и на двамата техника.
Здравейте интересувам се от изграждане на система с термопомпа за отопление на къща .
Здравейте Ваня Боянова! Нужно е да ни изпратите имейл на sales@vimax.bg с подробности, за да започнем комуникация и коментари по обекта.
Здравейте ,искам да поръчам бойлер но при самата поръчка има поле ... Имате промо код? Въведете го тук: Не мога да го намеря този промо код може ли да ми помогнете Благодаря предварително .
Здравейте! Трябва да притежавате Ваш собствен промо код, за да можете да се възползвате от него. Ако нямате такъв пропуснете това поле.
Преди няколко години поръчах климатик. Изключително доволна от обслужването.\r\nПоздравления!
Благодарим Ви за хубавия коментар! Поздрави!
Здравейте, искам да си купя климатик, да ползвам безплатния монтаж, но живея на село (Устрем, общ. ТОПОЛОВГРАД), възможно ли е да бъде монтиран?
Здравейте! Няма проблеми да се възползвате от безплатния монтаж за Вашето населено място. Най-близкият офис, от който можем да изпратим монтажен екип е гр. Свиленград. Ще трябва да заплатите само транспортните разходи на екипа до Вашето населено място, които ще са около 50лв. Поздрави, екипът на vimax.bg
Здравейте, \r\nБях посетен от монтажници на vimax. Още при посрещането ги попитах "Имате ли калцуни?" отговорът беше "НЕ!". Нямаха нито маски нито каквито и да е предпазни средства. Затова бих искал да попитам какви точно са строгите мерки които се очаква да спазват вашите техници при положение че нищо от изброеното по-горе не се спазва ??
Здравейте! Във всички наши търговски обекти се спазват противоепидемичните мерки, наложени в страната: носене на маски, честа дезинфекция, недопускане на струпване на посетители, осигурена дистанция от минимум 2м. При посещение на адрес, техниците ни се дезинфекцират преди да влязат (носят винаги дезинфектанти в себе си). Не носят калцуни, поради съображения за сигурност: подхлъзване и падане в или извън помещението. Поради интензивността на монтажния процес (вдигане на вътрешно/външно тяло), пробиване и къртене за период над 2 часа не носят маски, но клиентите се молят да бъдат извън стаята докато тече монтажът или да спазват голяма дистанция от тях: над 3м и да си поставят маска. Това е подробно описано и в нашата статия. Може да се запознаете с нея по-горе. Поздрави, екипът на vimax.bg.
Здравейте отново! Аз имах записан час за оглед, не за монтаж. Бях посетен от 3ма техници на вимакс. С две деца съм, едното още е бебе и още при влизане помолих да си сложат калцуни. Оказа се, че дори не разполагат с такива. Поканих само един да влезе като се събуе преди това. Той не разполагаше нито с маска, нито с дезинфектант, които в този момент смятам за наложително да използва. След започване на огледа забелязах, че служителят е с изключително мръсни ръце/докато ръкомахаше/ видимо с просто око. Това предполага липса на дезинфектант и възможност за поддържане на хигиена много преди изършеният оглед в моят дом! За завършек на цялото изживяване служителят Ви съвсем неволно се подпря на детското креватче на детето! Освен, че заплатих за цялото това изживявяне съответната цена се наложи последващо пране, почистване и дезинфекция. Затова ви приканвам сериозно да преосмислите посланието си: "Вашата безопастност и комфорт са основен приоритет за нас." Аз по никакъв начин не се почувствах комфортно и в безопасност след направения оглед. Въпреки желанието ми и необхомиостта да си закупя климатик сериозно ме притеснява да допусна извършване на монтаж на уред в дома ми при липса на адекватни мерки. Толкова много ли искам: комфорт и безопастност за семейството ми? А причината да се спра на Вас като фирма бяха именно добрите отзиви!
Здравейте! Необходими са ни населено място, дата на огледа и имената, на човека на който е пусната поръчката, за да извършим проверка от коя група сте бил посетен.
Моля за телефонен номер на офиса в град Козлодуй.Благодаря предварително.
Здравейте! В гр. Козлодуй нямаме физически офис, а само техническо лице, което монтира поръчаните климатици. Може да се свържете с него на тел: 0887 753 845. Поздрави, екипът на vimax.bg
Оставете коментар